Grattis Jennie!


32 år idag! HURRA HURRA HURRA!!!

Tack också för en jättekul kväll både hemma hos dig med god mat och underbara drinkar och lite senare på BlueMoonBar. Skitskoj!

Ser fram mot fler liknande kvällar hemma hos dig med drinkar och allsång! Kommer bli en bra sysselsättning i höstmörkret. Jag tycker att vi skiter i utgången nästa gång och stör grannarna med Carola och Herreys hela natten!*Diggi-loo, diggi-ley, alla tittar på mig, när jag går i mina gyllene skooooooooooor......*

Hell Yeah!



Jennie Jennie.....
image244



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack tack!! Visst hade vi kul..håller med att vi skiter i utgången nästa gång och fortsätter våran allsång..skit skoj!!!!
Kram och tack för min första buddah!! Så nice :)

2007-08-26 @ 21:35:04
Postat av: Veronica

Jag vill OCKSÅ vara med!!! ;o)

2007-08-27 @ 10:10:39
URL: http://vejron.blogg.se
Postat av: Miss P

Du får det Veronica!!! Jag ska absolut hojta till när det är allsång i Kista nästa gång!! =)

2007-08-27 @ 10:43:03
Postat av: Jennie

Ja..absolut ska du också vara med och sjunga :)

2007-08-27 @ 19:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0