Varför finns baksmälla!


Igår var jag så snygg, idag så ynklig!

Varför blir man egentligen bakis? Ibland tror jag faktiskt på Gud. Speciellt dagar som denna för så fort man har haft lite lite kul så ska man straffas för det! 

Tur att det var skitkul igår så att jag kan skratta åt Gud när han tror att lite huvudvärk stoppar mig från att ha kul igen nästa helg.

Undrar om det är Gud som uppfann Treo? Han kan ju inte vara klok i såna fall. Ge med ena handen och ta med den andra, fast å andra sidan påstår ju dom som tror, att Gud är man. Och då kan det ju stämma! Lite splittrad så där som män i allmänhet! *S*

Det finns bra saker med att vara bakis också. Man kan ligga i sängen och kolla på tv eftersom allt ändå bara snurrar runt och huvudet dunkar finns ju ingen plan i världen att man kan dammsuga eller tvätta eller någon annan tråkig hushållssyssla. Och eftersom det bara är skit på tv på söndagseftermiddagar kan man småsova lite och det är inte dåligt skönt. Dessutom behöver man inte ha vackert-väder-ångest eftersom det börjar bli höst!

Tänk vad mycket bra saker det finns om man bara anstränger sig. Prova själv. Det finns minnst en bra sak med varje dålig sak. Känns redan lite bättre i huvet!

Tack Gud för att du har gett mig en sån finurlig hjärna! *S*



Kommentarer
Postat av: Sis

Du har då svar på allt!! Så härligt! Varför kan inte jag vara kanske bara en liten aning utav dig när jag är bakis? Ja man kan inte få allt, men jag ska minsann komma ihåg dina ord!! Love U.

2007-08-19 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0