Bakom persiennerna

Fy fan för att ligga nerbäddad i sängen när det är 30 grader varmt och högsommar ute. Neddragna persienner och dunkelt sovrum är allt mitt huvud har orkat med dom sensate dagarna. Jag försöker verkligen hitta något bra med mitt nuvarande tillstånd, men kan inte. Om det ändå vore vinter. Och jag HATAR vintern!!

Några bra saker måste jag tvinga mig att hitta iallafall:

(45 min senare)

  • Jag har lagt över och sorterat alla foton från kameran (tack den som uppfann laptop)
  • Har fått frukost på sängen av min dotter
  • Slapp vara bakis idag eftersom jag inte firade någon nationaldag
  • Har inte bränt axlarna i solen och slipper därmed fjälla som alla andra jag känner
  • Jag har lärt mig värdet av en dusch

Ja, kan man inte se det goda med det onda finns det ju ingen vits med att lida lite ibland. Och tro mig, om sommaren är kvar när jag kliver upp ur sängen kommer jag vara som en kalv på grönbete! (bokstavligt OCH bildligt!)

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0