Snygg på stranden!



Första dagen på stranden är alltid en vånda. Speciellt i år med tanke på att jag pga ondskefulla provhyttar inte ens köpt en bikini.
Provade mina gamla uttvättade små saker länge och väl innan mina barn tröttande och morrade åt mig att det var dags att gå innan solen försvinner!
Väl på stranden så slog det mig att man inte längre bryr sig. ALLA är lika vinter blek-feta! (mer eller mindre) Och dom man tittar på är gymslavarna med solariebränna och begynnande hudcancer. Med andra ord är det ingen som ägnar mig så mycket som en tanke!
Faktum är att det inte bara är 40-åriga tanter som inte är slimmade utan även småtjejerna susar runt på stranden med flabbriga magar och gropar i låren!
Tack gode gud för 2000-talet när man kan vara snygg på stranden bara genom att vara sig själv! 

Er badgris på Smedsuddsbadet!

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0