Stundentfest - Grattis Alex!



"Å vi har tagit studenten, å vi har tagit studenten, å vi har tagit studeenteeeeeen. Fyfan va vi är bra!"



      
  
 Första soliga dagen på hela veckan! Visserligen blåste det rätt bra, men man hade troligtvis haft gåshud på kroppen iallafall. Vilket mysrys det är med såna tillställningar. Jag blir löljigt sentimental och gråmild när jag ser alla lyckliga människor! Nu för tiden blir jag till och med gråtmild av att se liknande tillställningar på tv. Undrar vad det beror på. Åldern? Hmm....

       


I Svensk-Spansk anda väntade lite senare smörgåstårta, sangria, ostbågar och öl, flamenco, salsa. Det finns till och med bildbevis på att jag röker fast jag slutade för snart 3 år sen. Tänk vad studentfester kan göra konstiga saker med en. 


      
Jacksson                 Alex, jag, Tjompa     Kaj, Alex, Mirro




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0