SysterSyster, Kär och Yster!


Ärligt! Vad är YSTER???

(Ysteris 'n chemiese element met die simbool Fe en atoomgetal van 26. Dit is 'n metaal in groep 8 en periode 4 van die periodieke tabel. Yster is die finale element wat tydens nukleosintese van sterre gevorm word en is dus die swaarste element wat nie 'n supernova of soortgelyke heftige gebeurtenis vereis vir sy vorming nie. Dit is daarom dan ook die swaarmetaal wat die meeste in die heelal voorkom.)

BlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBla!


http://af.wikipedia.org/wiki/Yster

Jag tror att min SysterYster är nån slags kemikal!! Jag vet fortfarande inte säkert vad Yster är, men jag är nästan säker på att nån kommer tala om det för mig. Känner ju en och annan Messerschmitter som nog inte drar sig för att rätta mig!

Undrar om man kan dricka henne?? *S*

Hur som helst, det var ju inte det som var grejjen, utan att mina döttrar bjöd oss på middag idag. Pannkakor.  Min ystra syster sa att hon inte var så himla förtjust i pannkisar men att det gick väl an. Två glas vin och en vattenpipa senare moffade hon i sig sin sjunde pannkaka med grädde och färska jordgubbar och sa: "Jag tycker fortfarande inte om pannkakor men dom här var ju skitgoda!

Jag kommer att sakna min Ystra Storasyster på midsommar när vi går på Gröna Lund. Är helt övertygad om att jag skulle lyckas lura upp henne i Fritt Fall för att sen hålla hennes panna när hon kräks i närmaste papperskorg. Men hon är KÄR min syster och ska fira "par-midsommar" på landet med andra kära par. Och jag är inte ett dugg avundsjuk, för jag ska gå på Grönan, åka Fritt Fall och kräkas i papperskorgar! *S*

Gla´Midsommar Kära Systar och Tapsa! Love U!


image75



Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också en Syster Yster, som kanske är mer Syster än Yster nuförtiden, men älskar henne gör jag ju likaväl! Tur vi jar dem tycker jag! =)

2007-06-20 @ 22:11:11
URL: http://vejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0