Och jag som hade längtat så!



I går kväll kom sorgebeskedet!

Den efterlängtade Gentlemankonserten är inställd! INSTÄLLD! Fattar ni vilken katastrof!

Läste på ticnets hemsida att den är framskjuten, och det känns ju lite bättre, men tänk om han kommer när jag är i Thailand!! HELL NO!!

Läste sen vidare att stackarn har ont i halsen och kommer i början på nästa år i stället! *puh*

Undrar varför han inte bara ringde! Jag hade ju fixat hans hals på ett litet kick med honungsvatten och kärlek! Dumma Dumma Gentleman! *S*

Jaja, nu måste jag ju hitta på nåt annat att göra på lördag. Vaccinera mig mot Hepatit-A till exempel. Det är ju nästa lika skoj som en Gentlemankonsert på Berns.

image351
Foto: Petra Westermark © Göta Källare -2005





Kommentarer
Postat av: El Grande

Jag vet något roligt!
Fixa mitt fotoredigeringsprogram?

2007-11-09 @ 19:15:35
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0