Sista Måltiden!


Lördagen den 24:e November skulle jag vilja träffa alla nära och kära för att äta en sista måltid tillsammans innan vi åker! 

Mycket har hänt i mitt liv senaste tiden. Jag har blivit mormor, utbildat mig till nagelteknolog, tagit farväl av en arbetsgivare, sagt ja till en annan, mina barn har fyllt "jämt" och som grädde på moset åker vi ju  till Thailand om 2 veckor!

Och om inte det är anledning god som någon att ställa till med kalas så vet inte jag! *S*

Alla som kan läsa detta och vet vart jag bor är välkomna. Ni som inte vet, är välkomna ni också men då får ni ringa och fråga efter vägen. *S*

Tanken är att göra det så enkelt som möjligt och att jag ska slippa en massa timmar i affären och framför spisen, (vilket jag iof älskar) alla tar med sig något att äta och framför allt dricka! Knytkalas med andra ord!

Och för att göra det ännu enklare skiter vi i teman och/eller "vem ska göra vad" -Ta med vad du känner för så dukar vi upp, äter, dricker och har trevligt! Bra idé va? *S*

Så var det det där med tiden. Det spelar ingen roll vilken tid jag än säger jag kommer ändå stå i duschen när första gästen ringer på dörren! *that´s me* Men kl 17.00 är väl lagom? Då kanske jag är färdigduschad, alla gäster på plats och maten uppdukad så att vi kan äta vid 19-tiden!

Okey, ett litet tema kanske! PARTY!


VÄLKOMNA!
......and bring your best partymood!


Pax för å va Maria Magdalena! *S*image352



Kommentarer
Postat av: Livia

Jag vill va jesus haha! Om man får komma såklart :D

2007-11-13 @ 22:57:07
Postat av: Petra

Alla får komma! Även Jesus är välkommen! =)

2007-11-14 @ 09:07:06
Postat av: Livia

Amen perfa.. då kommer jesus och överraskar ;)

2007-11-14 @ 19:26:14
Postat av: Great Dad

Kommer Embla?

2007-11-15 @ 21:18:07
Postat av: MurrMurr

Japp, henne blir vi inte av med! =)

2007-11-15 @ 22:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0