Ta mig gärna bakifrån - men fråga först!


Dagligen råkar jag ut för samma tråkiga fenomen!

Så fort man saktar ned på en 30-sträcka så har man en stressad medtrafikant i baken! Varför? Har dom inte fått samma körkortsutbildning som jag?

Det som förvånar mig mest är att dessa stresspellar på fullaste allvar tror att jag tänker köra fortare än 30 bara för att dom ligger och snosar mig i rumpan.

Med handen på hjärtat kan jag ärligt säga, att under mina 20 år som bilförare har jag aldrig stött på en medtrafikant och tänkt: "Wow, den där killen skulle jag kunna bli av med mitt körkortet för"

Så, back off asshole
.

Nästa gång ställer jag mig på bromsen och gissa vem som inte tänker fråga om lov!?

image355


Kommentarer
Postat av: Great Dad

F´låt härmades på min blogg!

2007-11-20 @ 19:35:59
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0