That´s what friends are for!



Tack vare er alla fick Tjompa sin ring!
 

Rätt coolt faktiskt att så många gladeligen skänkte en hundring eller två till detta ädla ändamål! Jag var lite skeptiskt men ack så jag bedrog mig.

För er oinvigda skickade jag för några dagar sen ett "tiggar-sms" till släkt och vänner med vädjan om ett bidrag till Michels ring. Allt utom just  det får dom av Mix Megapol. Och det verkar ju inte klokt att han ska behöva gifta sig i en lånering!

Och vilken underbar respons! Tack igen!

Faktiskt helt otroligt kul att så många känden en sån glädje i att få hjälpa "Mirro" och "Tjompa" att få en perfekt bröllopsdag!

Och att så många gläds med oss som tycker att det här bröllopet är det roligaste bröllopet sen Kungen och Drottningen gifte sig! Dessutom är det  visst historiskt!

Det är gudomligt att ge! *S* Och det känns bra att så många i vår umgängeskrets känner detsamma!

Vi hörs i etern vid sex-tiden!


image329



Kommentarer
Postat av: Livia

Yeeeeey we made it :D hihi!

2007-11-01 @ 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0