Resfeber!

Nu börjas det!

42 dagar tills vi ska åka och mina mardrömmar om att missa planet har just börjat!

I går natt drömde jag att jag 2 timmar innan planet gick kom på att vi skulle åka och jag hade ännu inte packat. Jag irrade runt och letade kläder och väska och vaknade kallsvettig och panikslagen!

Jag gick raka vägen till klädkammaren för att kolla min resväska, Eeehhh, jag äger inte ens nån resväska! Snacka om att gå i sömnen! Faktum är att jag inte ens tänkt att köpa någon. Jag ska resa lätt! Bikini, pass och tandborste.

Kanske att jag kommer att behöva lite trosor och några linnen. Min nya vita långskjorta från Indiska kan ju iof vara skönt att ha på stranden. Några par shorts och lite kjolar kan ju behövas. Mina caprijeans måste absolut med. Flip-flopar och ett par finskor kanske, och en nesicär med tandkräm, hudkräm, sololja, aftersun, schampoo, balsam, duschkräm, tops, smink, hårborste, hårsnoddar, balsamspray, nagelfil, myggmedel, treo, magpiller, plåster, O.B, linser, linsvätska, pincett, deo, parfym. Och förmodligen lite fler linnen!

Och vid närmare eftertanke måste man nog ha med sig ett badlakan, kan ju vara skönt att ha på stranden. Och kameran för guds skull!! MP3-högtalare till mobilen, (kan ju inte leva utan musik i 3 veckor), några böcker, pennor och ett anteckningsblock.

Hmmm......verkar som om jag måste köpa en resväska ändå! Jaja, jag har ju 42 dagar på mig att packa och packa om. Kanske det räcker med en liten väska om jag lämnar finskorna hemma, vem orkar vara fin i den där värmen iallafall?


image310



Kommentarer
Postat av: Veronica

Finskorna?! Vad ska DOM med o göra?! *asg* Trodde det var välhängda presidenter som var på modet nuförtiden *S*

2007-10-16 @ 19:01:16
URL: http://vejron
Postat av: Old Man

Glöm inte symaskinen!

2007-10-16 @ 21:54:28
Postat av: Pappa

Kommer ihåg när Du var SJU! Och packade för Rhodos.
Nitton Barbiesar och en Ken!
Nu är de väl nitton "batteridrivna" Ken och ingen Barbie!
Glöm inte laddaren till kameran!

2007-10-18 @ 19:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0