TorsdagsFredag!


Håll med om att det vore nice om alla torsdagar var fredagar och alla måndagar söndagar?

Det innebär ju att tisdagen kommer att vara onsdag och onsdagen torsdag och sen är det ju fredag igen! Hur härligt är inte det? Och precis så har jag det den här helgen.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Det gäller att glädjas åt det lilla!

Jag ser verkligen fram mot den här helgen. Hela dagen i morgon ska jag vara på salongen och göra manikyr, pedikyr och naglar så det står härliga till. Inget går upp mot salongkänslan! Massa virriga brudar och så jag! *S*

På lördag ska jag på dekorationsutbildning och sen ska Embla och jag handla skor, skor och skor, förhoppningvis också en ny kaffekanna. Den gamla slog jag i diskbänken en morgon för flera veckor sen så den gick i tusen bitar. Sen dess har vi bryggt kaffe i en kastrull med hjälp av ätpinnar. Funkar, men inte speciellt praktiskt.

Resten av tiden tänker jag fylla med rödvin, familj, vänner och mat!

image313


Kommentarer
Postat av: TOMTEN på Akutudelning på Lördag

Min Tv har läggt av....Får väl köpa en ny brygga till petra. Hoppas hon inte menar tänderna.
Modell, kokpunkt mmmm tackar

2007-10-18 @ 23:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0