Blowjob i Sundbyberg


Tur att vi hade gott om tid på oss i morse. 40 minuter innan vi skulle vara på KS lämnade vi sköna Sundbyberg för vår 10 minuters resa mot Solna och Karolinska sjukhuset med ett planerat stopp på ICA för att inhandla frukost!

När jag ska svänga in på parkeringen som ligger på lokalgatan på Landsvägen stod där en vänlig konstapel och lotsade mig in i parkeringsfickan. Efter att jag visade körkortet körde han in ett plaströr i munnen på mig och uppmanade mig att blåsa så länge jag orkade. "Jaha, det gick ju bra det där! sa konstapeln och lämnade tillbaka mitt körkort. Jag har haft körkort i dryga 20 år och aldrig blåst i polisens grej tidigare.

Jag pustade ut, gick in och handlade och backade därefter ut från parkeringsfickan för att fortsätta vår färd mot Solna när en kvinnlig konstapel vinkar in oss igen, bara 50 meter från den första konstapeln. Jag vevade ner rutan och förklarade att jag just har blåst hos hennes kollega, men det resulterar bara i att hon blev obekväm i sin uniform och började kasta med högerarmen i faschistiska rörelser. Aha, hon vill att jag ska åka in i parkeringsfickan!! "Stäng av motorn"  Mäh! "Jag har precis blåst hos din kollega och har bara varit inne och handlat i mellan"  "Stäng av motorn" Mäh igen! "Vill du se körkortet igen också?" "Ja tack" Lite trevligare nu, och så in med blåsgrejjen i min mun igen "Ja, du kan ju det här nu!"  Subba! Jag fick tillbaka körkörtet med en uppmaning om att köra ut DÄR! Återigen ett faschistiskt ryck i högerarmen! Nähä, ska jag köra där? Nä jag tänkte åka tillbaka till din kollega och blåsa en tredje gång! *DOH* Va fan, det går ju bara att köra åt ett håll!

Varför måste en del kvinnliga poliser vara så spända och otrevliga? Visst jag kan hajja att det kanske inte är världens roligaste att utföra blowjobs en hel dag, men allvarlig, det måste väl ändå kännas värre för dom manliga konstaplarna!


Blow Baby, blow!
image279



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är en grymt trevlig kvinnlig polis. Gjorde exakt samma sak den dagen eftersom det var trafiknykterhetens dag eller som jag kallar det; rattfyllans dag. Tog en rattfylla som hävdade att han just blåst hos min kollega i stan. Fast jag var mycket
snällare såklart.

2007-10-07 @ 11:10:02
Postat av: Miss P

Att du är trevlig vet jag ju.....den här donnan skulle inte ens du gillat, kollega eller inte! Dessutom stod dom typ 10 meter från varandra....kommunikation, va e de? Tänk om nån riktig rattfyllo kom undan bara för att jag fick blåsa 2 ggr.
Hälsa Norrland och Alex!

2007-10-07 @ 11:45:00
Postat av: Linda

Haha, vilken mupp! Jag är grymt mycket bättre trots att jag e rookie. Åsså är jag ödmjuk ;)
Jag hälsar Norrland. Hälsa dina fina barn och barnbarn du med. Och GRATTIS förstås.

2007-10-11 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0