Euforisk lycka!


Viva Facebook!

Jag måste erkänna att jag först var motståndare till Facebook, så till den milda grad att jag absolut inte tänte skaffa mig ett konto där. Men påtryckningarna blev för många och jag föll till föga. Och jag ångrar mig inte en sekund.

Igår när jag satt på jobbet och slösurfade, lyssnade på Gentleman (så klart) och letade bland forumen på facebook hittade jag ett "Gentlemanforum". Soft. Läser vidare och då.....då ser jag att någon har skrivit om en konsert på Berns den 10:e november!!?? Blev minst sagt fundersam eftersom han aldrig har spelat på Berns. Dessutom har jag stenkoll på hans turneéplan, har kollat den typ varje dag i hopp om att han kanske, kanske klämmer in en spelning i Stockholm.

Surfar in på Gentlemans sida för att checka och då ser jag: HAN SKA SPELA PÅ BERNS DEN 10:E NOVEMBER!  Måste även för säkerhetsskull kolla Ticnet och jodå, han ska spela och biljettena är släppta!

Efter jobbet rusade jag som en äggsjuk höna till Globens biljettkassa och köpte 4 biljetter! Snacka om halleluleja moment! *S*

Hon i kassan tittar lite konstigt på mig när jag med tårar i ögonen "gullar" med biljettkuvertet, men va fan det här är trots allt en eurorisk grej för mig. Bättre än sex vill jag påstå! *S* Kroppen och hjärnan beter sig som om den vore förälskad! Jag kan förstå flickorna som svimmade när dom såg Elvis eller Beatles. Jag tänker verkligen INTE svimma när Gentleman kliver på scenen men jag tänker absolut skrika, gråta och kasta trosor på scenen! (givetvis med mitt mobilnummer på)*S*


Värdepapper!
image284

Facebook
Gentleman
Boka/Köp biljett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0