Må fan ta dig!


Starkt jobbat!!

En 10-årig flicka med hela livet framför sig.

Varför har vi inte dödsstraff i Sverige?

På grund av männskliga rättigheter?

Det där avskummet som mördade Engla har ju för fan avsagt sig alla rättigheter att bli behandlad som människa!!

Varför ska han få leva, när två andra människor har fått sätta livet till för att han skulle få utlopp för sina vidriga begär?

Är det nån på allvar som tror att han kommer vara frisk efter några år i fängelse?

Den ända räddningen för andra flickor/kvinnor är att han avrättas!

Sjuk eller inte, han kommer komma ut igen, och han kommer inte vara för gammal för att kidnappa och mörda ditt barn eller barnbarn!

Dammit vad jag är förbannad!!


Kommentarer
Postat av: Steph

Men ELLER HUR, åh, man blir så arg! Till att börja med borde vi skaffa livstid som faktiskt är livstid på riktigt, dvs tills man dör.

2008-04-13 @ 21:01:23
URL: http://nagini.blogg.se
Postat av: Linda & Elisabeth i Visby

Kloka ord som vanligt. Kan bara hålla med...

2008-04-14 @ 20:19:10
Postat av: Daddy

I agree!

2008-04-14 @ 20:22:56
Postat av: Man

Som vanligt tänker folket precis som media vill. Frågan är varför fick detta ske vem har huvudansvaret jo personen som inte gett idioten rätt vård eller straff från början. Underbart att landet stängde ner all mentalvård och släppte ut dom på gatan underbart att dom som söker hjälp inte får det underbart att godtrogna svenskar dömer med media utan att ta reda på sanningen och vem som är ytterst ansvarig.

2008-04-24 @ 00:51:58
Postat av: Kjell-Ove

Han är antagligen sjuk.

Precis som Saddam Hussein, Gadaffi, Hitler mfl.

Man önskar ju att deras föräldrar varit vettiga nog att använda kondomer.

Man kan tyvärr oavsiktligt komma till att orsaka andra människors död. Tack vare mig så finns inte en liten flicka som som inte blev mer än några år gammal.

Vi, hon och jag, sprang och lekte vid ett gammalt stenbrott. Hon halkade och försvann ner i vattnet utan att jag såg det. I nästa ögonblick såg jag henne när hon kippade efter andan en bit ute i vattnet.

Nästa minne är att jag blir utfrågad av polisen.

Jag får veta att jag borde sprungit och bett om hjälp. Jag har senare träffat hennes lillasyster ocj även besökt hennes grav. Ni förstår antagligen hur det känns.

2011-03-18 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0