Mediala mediahoror?


Vart är Engla?

Finns det nån i hela Sverige som inte undrar?

Ja, det finns det faktiskt. Den eller dom som är skyldiga till hennes försvinnande.

Och det borde finnas fler som vet eller kan ta reda på vart flickebarnet hålls gömt.

Tänk bara alla påstådda medium som finns i det här landet. Är det inte dags för er att kliva fram nu och tala om vart Engla finns?

Om det nu verkligen finns något riktigt medium, varför har denna någon då inte trätt fram och hjälpt Engla och hennes familj?

Jag har sett otaliga program med mediala förmågor som påstår sig veta saker som vi vanliga människor inte vet. Dom påstår att dom kan kommunicera med döda och få information från andra sidan om både det ena och det andra. Dom kan hitta borttappade nycklar, hundar och vigselringar. Dom påstår till och med att dom kan hjälpa polisen att lösa olösta mord! Men bara om dom får bästa programtid på TV.

Jag antar att Englas stackars familj redan blivit kontaktad av dom största bluffmakarna med löfte om att hitta flickan, mot en rejäl ersättning. För ingen av dom lär ju jobba gratis. 

Jag tycker faktiskt att du som verkligen har den här förmågan ska hämta hem Engla NU! 

Peka ut vart hon hålls gömd, död eller levande. Utan ersättning, utan mediabevakning, utan publicitet. Din lön blir familjens eviga tacksamhet och ditt personliga bevis för att du inte är en bluff!

Ni andra, ni som påstår att ni kan men inget gör, för mig är ni evigt dömda att vara mediala mediahoror utan någon som helst medial förmåga.



Ett ljus för Engla och hennes familj.
Ett ljus för Engla
Med förhoppning om ett lyckligt slut


Kommentarer
Postat av: Din MA

Du har ett hjärta av guld Petra, jag instämmer med Dig! Din Ma

2008-04-14 @ 09:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0