PreBirthday

Grattis till mig själv!!

Idag fyller jag år men vi tjuvstartade redan igår. After work på Göta Källare med Kayo och Anders Kahn. Mina kära arbetskamrater gjorde det till en oförglömlig kväll som avslutades med allt för mycket skumpa och drinkar på Alladin!
 

In Action på GK

Mat Mat Massor av Mat! Tacobuffen var helt underbar!
       
Sällskapet likaså.....
       

Kayo sjöng "Krama mig" bara för mig! *S*
Kayo

Jag fick äran att vara tamburinare!
Vad gör man inte för musiken??

Konstigt men vi var fortfarande snygga när vi åkte hem! *S*
Still kick´n

     

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis Petra! På 39 årsdagen.
Jag vet att det är fel men M31 och jag har byggt upp ett nytt räknesystem vad gäller ålder.
Kvinnan börjar räkna baklänges vi 40.
Männen vid 50
Hälsar Bosse 38

2008-02-23 @ 16:34:00
URL: http://motorcykeltankar.blogg.se
Postat av: Kajsa Lowa Max

Graaattis : )
hoppas du får en superdag /kväll :)

2008-02-23 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0