Rapport från en sjuksäng!



Nu vet jag med säkerhet att Treo är ytterligare ett av Luthers verk för att vi ska ha dåligt samvete.

Jag mår bra tack vare den dubbla Treon jag drack innan jag klev ur sängen, men kroppen vill inte fungera för det. Ögonen rinner, näsan rinner och tempen visar dryga 38 grader. Dessutom hostar jag som en lungsjuk!

Utan Treon hade jag förmodligen varit aldeles för sjuk för att ens kunna fundera över huruvida jag ska gå till jobbet eller inte! Än mindre haft dåligt samvete för att jag ligger i sängen. Men i morse gick jag upp, klädde på mig och inte förrens jag kom ut blev det uppenbart att det nog var bäst att vända om och tillbaka till sängen.

Inte för att jag mår så himla dåligt, utan för att jag inte ser eftersom ögonen bara rinner och är röda. För att näsan rinner utan att det går att stoppa och för att jag till och med blev andfådd av att åka hiss!

Det känns otroligt dåligt att vilja gå och jobba men inte kunna! Treo är verkligen en undergörare- Dövar allt utom samvetet! *S*

Nu ska jag krypa ner i sängen och låta Treon gå ur kroppen så att febern kickar in och dämpar det Lutherska Treosamvetet. Jag vill faktiskt vara sjuk i lugn och ro! *S*

Krya på mig!

Sjukling



Kommentarer
Postat av: romrom

Men....party drottningen ...stackars dig då!!
Kramar om dig massor!! Krya på dig

2008-02-29 @ 12:44:51
URL: http://romrom.blogg.se
Postat av: MA

Hoppas att Du frisknar på Dig Gumman!! Ta ett glas vin ikväll väl, kanske gör susen/Din Ma

2008-02-29 @ 14:02:53
Postat av: Daddy

Hoppas Du kryar på Dig snart.
För att göra livet lite roligare, blanda treon med vodka. Du får då finsk champagne!

2008-02-29 @ 15:51:43
URL: http://motorcykeltankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0