Facebook suger.......



...........ändå kan jag inte låta bli!!

Ärligt talat. Vad är det som är så kul med Facebook??

Visst var det kul att hitta dom tio första klasskompisarna och tjejen vi mötte i Thailand, men sen då? 

Det ända man får en massa jobbbiga mail med vampyrattacker och virtuella drinkar helt utan förmåga att berusa det minsta.

Jag måste avsluta detta helvete och det är NU!
 
Men frågan är bara hur!?  För trots att jag spyr på alla onödigt  trista och barnsliga saker Facebook bjuder på så är jag där och tittar varje dag!

Har jag blivit beroende?? Är jag en Facebookaddict?

Uppenbart så är Facebook så pass beroendeframkallande att jag måste slösa bort minst 10 minuter varje dag där.

Men nu får det faktiskt vara stopp!

Mitt senast tillkomna nyårslöfte är att avveckla Facebook. Innan januaris slut ska min Facebooksida släckas för evigt och begravas tillsammans med pisstrista vamyrattacker, virtuella drinkar, blommor och annat tjafs.

Ni som vill ha kontakt med mig (och som jag vill ska ha kontakt med mig) har förmodligen mitt telefonnummer ändå! *S*



Död åt Facebook!!
Facebook - vadå kul??


Kommentarer
Postat av: Daddy

Klokt beslut. Tog samma för ett par månader sedan

2008-01-04 @ 17:23:10
URL: http://motorcykeltankar.blogg.se
Postat av: Jennie

Förstår dig men jag är inte redo att säga bye bye..har fått kontakt med flera som jag inte har pratat med på superlänge..sen skiter jag i allt som har med vampyrer odyl!!
Kram

2008-01-04 @ 17:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0