Nailicious på Beauty Inn


Nailicious är namnet jag tagit mig och snart blir det dop med skumpa och canapeér!

Men först ska jag jobbba ihop lite pengar! (Jag återkommer med dag och tid!)

Hur känns det då? Jo, tack, det känns riktigt riktigt bra! Några bokningar har redan kommit in, hela 13 stycken i juli (tack alla vänner och bekanta som hjälpt till) och jag har redan haft 3 kunder. Inte så illa pinkat med tanke på att jag inte gjort någon som helst reklam och bara jobbat en dag.

Idag har jag bara en kund så jag tänkte sitta och pilla med en hemsida. Men så kom jag på att en blogg är både enklare och bättre. Alla läser ju bloggar nu för tiden! Så en nagelblogg it´s gonna be! *S*

Adressen kommer bli http://www.nailicious.blogg.se/

Har en del annat smått och gott att fixa med också. Skattepapper, mobilt bredband, telefonabonemang, reklamblad, presentkort mm mm. Det roliga med att vara egen är att det aldrig tycks ta slut.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättegrattis!! Är så så GLAD för din skull!! Ser fram emot att få komma o hälsa på o få naglarna gjorda nångång =) Kram V

2008-07-02 @ 20:39:38
URL: http://vejron.blogg.se/
Postat av: Ammi

DU är bäst!! Lycka till hur mycket som helst!!!

Jätte kramar!!

2008-07-03 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0