Tror jag måste bli mer ytlig!


Läser lite bloggar i mellanåt och det förvånar mig att dom har så många läsare! Dom flesta är ju faktist analfabetiska fjortisar med över hundra läsare om dagen!

Hur lyckas dom?

Innebär det att bloggläsare generelt är mentalt efterblivna eller vad?

Vad är det man egentligen ska skriva om för att fånga allmänhetens intresse?

Mode? Sex? Nonsens?

Mode: Jag är inte så bra på dagens outfit, jävligt ointressant vad jag har på mig när jag åker till jobbet. Bomullstrosor, flipflopar och en tygväska men paljetter från Indiska........!!!!

Sex:  Hmm......pappa läser min blogg.....och mamma...så jag vet inte riktigt om det är värt det, men visst, jag ska nog fan börja skriva om sex. Sex till höger och vänster. Jag är ju trots allt 41! Men frågan är: Vem fan är intresserad? Fjortisarna?

Nonsen: Vad är nonsnens? Jag vill ju gärna skriva om något som betyder nåt för mig och förhoppningsvis även andra männskor. Kan inte bara pladdra på om ingenting.

Eller är det så att jag faktiskt skiter i hur många läsare jag har så länge det jag skriver är av värde för mig och uppskattas av dom få läsare jag har. Hellre kvalititet än kvantitet! *S*

Jag är iallafall tillräckligt djup för att inse att jag är ytlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0