Huset fullt!


I helgen flyttar Michelle, Michel och Carmen till sin nya lägenhet i Rissne.

I går gick flyttlasset från gamla lägenheten till den nya. Problemet är bara att dom inte får flytta in fysikst förrens tidigast måndag. Snickarna är inte riktigt klara med det sista, och så ska det byggstädas.

Det här innebär att vi för tillfället bor 4 vuxna, en bebis, tre hundar, två katter och två undulater i min 81 kvm lilla 3:a. Gissa om det är rörigt.

Även om både Michelle och Michel är vuxna så har dom en konstig förmåga att sprida ut sig! Trots att dom är förvisade till Emblas rum så ser man spår av dom överallt. Ett vattenglas här, en jacka där, en blöta handukar på golvet, disk mm mm.

Men det är mysigt! Jag ska passa på att njuta verenda sekund av deras närvaro istället för att bli irriterad över meningslösa småsaker.

Jag ska njuta av Carmen, jag ska njuta av att ha min stora dotter nära, jag ska njuta av att ha en massa liv och rörelse. Man vet aldrig när vi är så här nära igen!

Sen ska jag njuta av att jag äntligen får gå till jobbet igen på måndagmorgon! *S*

Systrar som delar rum igen.

     

 

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha tack för att mina skitiga strumpor syns mest av allt :P

2008-03-29 @ 19:54:19
URL: http://frudossantos.blogg.se
Postat av: Karin

*skrattar*

2008-03-29 @ 22:07:15
URL: http://www.knnailproducts.se
Postat av: Maria

Gud vad myyysigt :) Kram till er alla 10!

2008-03-29 @ 22:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0