Vem kunde tro nåt sånt?


Måndag igen och jag har längtat!

Inte efter själva måndagen men efter att få vara frisk, och det känns som jag är det nu!

Jag ska tänka på idag varje morgon jag vaknar och önskar att jag vore död bara för att jag är så trött! Tänka på hur skönt det är att vakna och vara frisk, pigg och redo för en ny dag!

Helgen som gått har inte varit den bästa i  mitt liv. Svettiga lakan och ryggläge sjugofyra-sju. Låter kanske inte så tråkigt, men jag var ensam i sängen. *S*

En sak har dock varit rätt bra. Jag har hunnit se en himlans massa film. Inte mindre än 5 stycken.

  • The Queen -Trodde den skulle handla om Drottning Elisabeth av GB, men den handlade mest om Tony Blair och huruvida han är människa eller inte! Glad att jag inte såg den på bio.
  • Because I said so -Feelgood med uppenbart slut och en otroligt söt pojke! (I´m in lööööve!)
  • 2 Days in Paris - Hmmm......inget jag rekomenderar men jag kommer heller inte glömma den i första taget. Fransmän är sexglningar och amerikaner har dubbelmoral.
  • No Reserveation - Feelgood med uppenbart slut, och man blir jävligt sugen på att bli kock!
  • Varannan vecka - Felix Herngren är ingen bra skådis! men i brist på annat var den ok.
image450

Trevlig vecka allesammans och må ni få vakna alla måndagsmorgnar friska och krya!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0