Sköt dig själv och skit i andra - Hur svårt kan de va?


Vad är det som får folk att tro att det är okey att lägga sig i mitt liv hela tiden?

Komma med en massa goda råd som jag inte har bett om. Om jag vill ha goda råd så ber jag om dom. Tro mig. Mata mig inte! Förhelvete, MATA MIG INTE!!!

Vad är det som får er världsmästare att tro att jag, 41 och ett kvarts år, är en jävla idot som behöver era råd, er hjälp, era åsikter eller ens er jävla förbannade vänskap?  Tror ni på fullaste allvar att jag skulle göra några som helst misstag som raserar mitt liv? Tror ni verkligen det? DÅ ÄR NI FAN DUMMARE ÄN JAG TRODDE!

Och att ni dessutom ljuger, pratar skit och föräder gör ju inte er till så mycket vackrare människor.

Snälla ni! Låt mig sköta mitt precis som jag låter er sköta ert. Och om jag misslyckas, litet eller stort, så lovar jag att ni är dom första jag ska meddela. Allt för att ni hyenor ska få er blodsmak stillad! Och jag kommer servera det på silverfat. Allt för er skull! *suck, va ni tröttar ut mig*

Och till dom jag älskar, vill jag bara klargöra: Det är ingen av er som "fuckat", då hade jag sagt det. Det är hyenorna där ute i den lilla inskränkta världen som inte låter mig vara i fred, som inte läst sin läxa och som hela tiden måste lägga sina hyenanosar i blöt.

Peace and Love and good Karma till alla jag älskar!

Skrattar bäst som skattar sist



Kommentarer
Postat av: Veronica

Styrkekramar - vad än det är som har hänt! Jag tror i alla fall på dig och är fullständigt övertygad om din förträffliga kompetens! Kram

2008-09-16 @ 11:46:01
Postat av: Jennie

Bajs på dem som vill förstöra!!!!!

Stor kram

2008-09-16 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0