I morrn drar vi till Phi Phi

Nu blir det inget bloggande på några dagar för vi åker til Phi Phi tidigt i morrn bitti och stannar minst en natt. Ryktet säger att det räcker.  Tydligen har det blivit södra Thailands Stureplan, gubevars.

Vi har hyrt en bungalow på stranden så vi kanske klarar oss från det värsta och kan njuta av solnedgången över stranden i lugn och ro.

Hoppas ni hemma i kalla Sverige har det bra, vi njuter av sol och bad varje dag. I går var det 38 grader i skuggan vid 14-tiden. Embla tycker nog att det är lite väl varmt ibland men för min del får det gärna bli varmare! (försiktig med vad man önskar)

Bye så länge! Åter med bilder från Phi Phi nån gång nästa vecka!

Till alla det berör: Vi saknar och tänker på er varje dag!

Kommentarer
Postat av: Michelle

hehe.. bra att ni har detvarmt o skönt.. men då kan jag tala om att jag o moster helena, gick till bussen igår kväll, i 8 + grader.. :P haha så mycke för vintern.... va som en vårkväll !!
saknar er i massor :D Puss

2007-12-08 @ 13:59:47
Postat av: Daddy

Petra ringde i morse. De tycker att Pipi Island är fantastiskt. Visserligen har det regnat lite men trots de har det legat i badet mesta tiden.
Härligt att de valt rätt tid att åka bort på, vädret är väl inget man skrattar ihjäl sig åt?

2007-12-09 @ 12:51:36
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se
Postat av: Veronica

Jag saknar er också! Stenarna är nu borta, så mina naglar längtar jättemycket efter en "make-over"!! Har du tid innan jul, Petra? =)

Hörs!

2007-12-09 @ 19:44:57
URL: http://vejron.blogg.se
Postat av: Linda

Om Ni blir shoppingsugna igen så kan jag rekommendera Central Festival, men det tar tid! Och jag kan lova att chaffisen kommer att säga så här på vägen dit: "There is a duty free shop over here..." Vi har ALDRIG stannat där:)
Ha det bäst, jag e avis!!! Kram

2007-12-11 @ 15:27:15
Postat av: embla

men jag maste saga en sak, vadret ar bra, men igar kvall var det SPOOO regn o blixtar o aska masssa sant det sag ut som vi varit nere o doppat oss nar vi kom till hotellet :P

2007-12-12 @ 02:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0