Fast i Thailand (Embla skriver)

Ja, efter 2 dagars magsjuka på rummet gick vi sista dagen (då jag mår betydligt mycket bättre) ner till reseptionen för att läsa om det är några förseningar, självklart får vi inte besked fören klockan 11.00 -.-
 Vi gick ner till stranden solade badade till ca 11.00 då vi gick upp lästa att besked skulle vi inte få fören 18.00, 2 timmar innan planet ska gå..  Mamma bara glad att få stanna lite extra länge!
 Vi gick och åt Pizza (skäääms embla, men jag var faktiskt tvungen, memma tröck i sig en kycklingsallad och lite av min pizza), vi handlade lite små saker i affären intill resturanden och sen drog oss ner till stranden fastnade som två blodiglar i solstolarna med en varsin bok i handen. Det var så skönt att vi stannade på stranden till 16.00.. (skönt måste jag erkänna även om min hemlängtan börjar ta över) Vi kom till hotellet inte till rum 535 som vi haft i 3 veckor utan 151, nytt rum mer tryck i duschen(med tanke på att det tog ca 1 timme o skölja håret från shampoo xD) MTV, och nyare mini bar xD men det luktrar mögel, så mitt rum hade varit bättre =D..
När vi duschat o bytt badkläderna till shorts, gick vi och tog massage eller mamma tog fot massage o jag hyvlade mina fötter xD det var läskigt men nu är dom lika lena som carmens mage mysigt =D
vid 18.00 gick jag till hotellet (medans mamma fick sin massage) ja som vanligt besked klockan 21.00 fy f-n.. Jaja, inget mer att göra åt saken, vi får i alla fall behålla rummet.. klockan 21.00 står det att vi får besked klockan 10.00 den torsdag den 20/12 sur ja en aning.. Jag gråter en skvätt o mamma är glad.. Allt jag ville just då var att komma hem, men att slösa lite pengar det kan jag alltid.. =P så nu har vi köpt ändå mer grejer att trycka ner i våra full packade väskor (problem att stänga dom redan innan) jaja, med mamma med så går allt... hoppas vi slipper övervikt bara xD Men nu sitter vi o väntar på nyabesked i de soliga thailand... vem vet vi kanske ses nästa år..  vi får som sagt besked om ca 1 timme och förhoppningsvis får vi veta vilken tid vi ska hem då!!

Många soliga kramar från Petra o Embla i Thailand!

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0