Vi överlevde även denna jul!



Lite mysigt är det med jul, det måste erkännas!

Michelle kom över tidigt och åkte med Embla och handlade julmat. Dock var laxen slut så jag fick klä på mig och bege mig till konsum för att inhandla den livsviktiga laxen.

Trots att vi inte skulle ha någon direkt jul blev det mer än tillräckligt av sill, skinka, köttbullar, sylta, revbensspjäll mm mm. Vi orkade inte ens äta efterrätten!

Pappa kom och åt med oss och bara för hans skull hade vi även bruna bönor på julbordet! *S*

Även Riccy tittade förbi och önskade God Jul och efter avslutat arbetspass kom min goda vän Anis och drack några öl och jäste med oss anda i soffan.

Det blev en riktigt lyckad julafton med en massa mys och god mat även om julgranen kanske inte var den vackraste granen i skogen! (toppen på plastgranen)

Fick också den finaste julklappen av mina barn. En ny köksklocka! Tack underbara ungar!!

God fortsättning till er alla från oss alla!


Vår fina fina julgran! *S*
image385

                

image386



Kommentarer
Postat av: Daddy

Förstår att Du håller på och redigerar.
Lägg då in en bild på klockan.
Tack för igår snälla barn och barnbarn o barnbarnsbarn och hundar. TREVLIGT och gott var det.
Idag skall jag på "Donken" på Sveavägen och åta Jullunch. Hojmöte, men jag åker bil och skall först och främst fotografera. Hoppas det blir många MC.
GOD FORTSÄTTNING.

2007-12-25 @ 11:31:44
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se
Postat av: Jennie

Så härligt ni verkade ha det!! Vi hade det också trevligt i går..i dag jobbade jag, har aldrig sett väntrummet så fullt..
På vägen hem köpte jag kinamat till oss..MEN..skulle slänga sopor och råkade ta fel påse.(hur man kan göra det??) och slängde kinamaten..buhu...så det vart julmat iallafall igen..Klantskalle är jag!!och trött!!!
Kram Kram

2007-12-25 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0