Blonds have more fun!


Ja tacka fan för det, vi fattar inte bättre!

Nu har jag äntligen förlångt mitt redan blonda hår. Så nu har jag ännu roligare och är ännu mer korkad än innan. Härligt att kunna leka Wellareklam i badrummet på morgnarna.

Idag var jag ute på en promenad. Iklädd mina vanliga jeans, mina vanliga sneakers och i min vanliga munkjacka. Men......jag hade mitt ovanliga långa hår på mig och flera bilar som åkte förbi tutade och drägglande killar vinkade och ylade! Jag vet. Hur galet som helst.

Personligen skiter jag i uppmärksamheten men jag förstår nu varför tjejer vill ha löshår, löstuttar och lösnaglar, det är tydligen nånting i att vara artificiell som tilltalar killar. Kanske inte alla, men säkert dom allra flesta.

Men frågan är, vem är ytligast? Tjejen med attributen eller killen som faller för dom? Jag vet inte, men jag gillar iallafall mina blonda lockar alldeles för mig själv och om jag lyckas lura nån att gilla mig på grund av det så är det helt okej det också! Jag är faktiskt  tillräckligt djup för att inse att jag är ytlig! *S*

image151

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hm kanske ska skaffa löshår???

2007-07-31 @ 09:22:29
Postat av: Livia

Sexy mamaaaa!

2007-08-02 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0