Snygg i provhytten?

How The Fuck då??

Vad är värra än att i maj stapla in i en provhytt med en hel hög bikinisar och lite andra söta sommarkläder för att ge sig i kast med att prova dessa ting på sin blek-feta vårkropp. Hur kommer det sig att man varje år i maj förvandlas från "normalviktig" 38:a till Barbamamma??

Jag är 165 cm lång och väger 63 kg (vilket för övrigt är 1 kg mindre än i juli förra året) och mitt BMI är 23,1 vilket är precis i mitten av medel. Jag förstår verkligen inte hur provhytten kan lägga på 2 extra bilringar, typ 100 celluliter på vardera lår och dessutom två präktiga hängtuttar! Och inte nog med det, få en bikiniöverdel i storlek 40 att knappt täcka bröstvårtorna!

Jag tänker bojkotta provrummen tills min nyinköpta self-tanning lotion har börjat verka. Kanske också att jag ska gå förbi hälsokostaffären i dag och köpa nåt vätskedrivande eller varför inte en fastekur på några månader! Fettsugning kan vara ett alternativ, eller helt enkelt handla och prova hemma  framför hallspegeln med lampan
släkt!


Snygg i bikini?

image1

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0