Snö!

Jaha, så kom det till slut!

Äntligen! säger några. Nu är det för väl ändå för sent! säger andra.

Jag säger bara: Helvetes jävla vinter helvete!

Så länge jag kan komma ihåg har jag avskytt vinter. Jag kan inte se någonting med vintern som är bra. Inte ens om jag anstränger mig.

Ja men det blir ju lite ljusare med snö! Eeehhhh, vadå ljusare?  Visst, det blir lite vitare, men inte fan blir det ljusare för att det ligger snö på marken! Jag måste ha lika många lampor tända hemma med eller utan snö!

Nä, tacka vet jag sommaren. Ljust och varmt är min grej. Och nu är det bara 137 dagar, 1 timme och 49 minuter kvar till Midsommar!

Snö, inte min grej!
Ser det ut som jag njuter?
Tallkrogen 1969


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ett sånt kort har jag på mig också här nånstans i gömmorna =)

2008-02-03 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0