Dejtingtajm


Nu ska jag snart i väg på min lördagsdejt.

Det är så jävla typsikt att ha en bad hairday och två sönderslagna naglar när man vill vara lite fin. Tur att allt klär en skönhet *muahahaha*

Jaja, förhoppningsvis står och faller inte dejten på två trasiga naglar och lite risigt hår! 
 
Jag får helt enkelt dricka vin med vänsterhanden och hoppas på att han gillar Ronja-looken! *S*

Ska smygfota den öppna spisen under kvällen så att ni alla får avundas mitt just nu rätt så härliga liv!

Det sägs att brännt barn skyr elden, alltså har jag inte blivit bränd!

Nice weekend!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas daten gick bra..vill hora allt ;)!!! Kram

2008-11-09 @ 01:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0