Måndag!


Jag älskar att vakna innan klockan ringer, men i morse vaknade jag 3 timmar innan det var dags att gå upp och det kändes  ju lite frustrerande.

Helgen har varit väldigt bra och trots att jag faktiskt sov bort hela lördagen så känns det som jag har hunnit med en hel del.

I fredags festades det till tidig morgon. Som vanligt var det mer än kul hos Ann och Rille på sjökrogen. Fantastiskt god buffé och en massa roliga människor. Och som sagt, party till morgontimmarna. Tur dom  inte har fester allt för ofta. *S*

I går var Mirro och Carmen hos mig hela dagen. Vi åt lunch, lekte och busade och hade det jättemysigt. Sen var det dags att träffa "Lördagsmannen".

Lite pirrigt men ändå inte. Han hämtade mig vid fyratiden och vi åkte hem till honom där ha hade fixat en jättegod middag. Lite krystat kanske men det släppte efter maten när vi dundrade ner i varsin soffhörna och satt och pratade tills klockan helt plötsligt var halv tio.....sen skjutsade han hem mig igen.

Alltså.....inga skandaler eller snaskig detaljer, bara väldigt väldigt trivsamt. *S*

Ser mycket fram emot att träffa honom igen. Kanske som en god vän, kanske inte.....det får tiden utvisa.

Nu ska jag ge mig iväg till jobbet, det är konstigt vad man kan längta efter att få arbeta, men efter den här helgen så längtar jag helt plötsligt efter vardag.

Skön Måndag!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Harligt att traffen gick bra..miss u!!!!!!!!!!!! Manga kramar fran Jennie som ar back in Dobbs Ferry, NY

2008-11-03 @ 11:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0