Världens skitigaste jobb - men nån måste göra´t!


Jag ska aldrig mer gnälla över att jag har mycket att göra på jobbet! *S*

Tänk stackars Barack vad han kommer ha att göra efter nyår! Vilken press. Vilket ansvar.

Jag blev otroligt glad när jag slog på TV:n vid halv fem i morse och såg att den blå stapeln var betydligt högre än den röda. Och ännu gladare blev jag när jag klev upp, slog på TV:n och fick bekräftat att Obama verkligen vunnit.

Förhoppningsvis kommer nu världens mäktigaste nation bli lite mjukare i sin framtoning. Bögar kommer att får gifta sig, aborterna kommer vara kvinnans val och självklarheten att äga och bära vapen kommer inte längre att vara självklar.

Och förhoppningsvis så kommer kriget i Irak avslutas på ett värdigt sett inom en snart framtid.

Som sagt, han har en del att göra.

Jag kan inte säga God Bless America, eftersom politik och religion rimmar dåligt, men som Obama själv utrycker det: "Change has come to America!" och förhoppningsvis till resten av världen.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi ar sa glada har!!!! En historisk dag!!!!!!

Kram

2008-11-05 @ 18:09:48
Postat av: Karin

Var jätteglad ja me...Tills Jim berättade att Obama vill höjja skatterna. Neeeej kände jag. För det innebär ju att alla material som kommer från USA blir dyrare. snyft... Hoppas Jim har fel.



Ha en bra dag kram /Karin

2008-11-07 @ 08:02:04
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0