Fredag-Lördag-Söndag


Helg igen........

I morrn ska jag och Jenni ha en sista kväll tillsammans innan hon tar sitt pick och pack och flyttar till NY.  På agendan står fest på Sjökrogen vid Pampas marina.

Sist jag var där festede vi till fem på morgonen och jag hoppas att det blir minst samma partaj denna gång! *S*

På Lördag ska Mari och jag dricka vin och drömma oss i väg till Thailand, skvallra en massa och dricka ännu mera vin!

På söndag ska jag träffa "Lördagsmannen" och äta middag. Det ser jag fram emot väldigt mycket. Lite pirrigt dock eftersom vi har kännt varandra så länge och nu ska vi helt plötsligt ses under helt andra förhållanden och förväntningar. Men hur det är blir så är det ju alltid trevligt att äta mat och prata gamla minnen! Kanske får jag anledning att återkomma angående den dejten, kanske inte.

Nu vankas en sista kissrunda med Inda och sen sängen. I morgon kommer det bli en hård dag. Tidig start på jobbet och sen förhoppningsvis en riktig jävla brakfest på marinan.

I bästa fall blir det inget mer bloggande denna vecka, så ha en trevlig helg alla nära och kära och mindre nära och kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0