En liten present!


Vissa presenter känns viktigare än andra.

I morgon fyller Lasse år och precis som till jul har jag haft värsta problemet med att hitta den rätta presenten.

Jag har funderat fram och tillbaka på vad jag ska köpa. En bensindriven häcksax var en av grejerna jag tänkt mig. Inte så personligt kanske men åndå en bra-att-ha-grej. Nu köpte Lasse en själv för några veckor sen, så det var bara att tänka om.

I går lyckades jag hitta den perfekta (tror jag) presenten till min älskade make. Dessutom gjorde jag värsta klippet, men det kan jag inte berätta om just nu. Jag bara ramlade på den. Som om det vore meningen att just jag skulle hitta och köpa denna lilla present.

Embla och jag strosade vidare genom stan för att hitta ytterligare nåt kul, lite mer vardagsandvändbart. Och samma sak där! Vi gick in i en affär, och där låg den. Present nummer 2!

Nu längtar tills i morgon när jag får överlämna mina presenter och se om Lasse blir lika nöjd med mitt val som jag!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0