Organisera mera!

Varför är det så mycket svårare att organisera inför resan om man inte kan ta med sig så mycket saker?

Hur svårt kan det vara att packa 5 linnen istället för 15 och ett par byxor istället för 3?

Jo, tänk om man ångrar sig och vill ha nåt av dom 10 linnena man lämnade hemma, eller kommer på att dom där byxorna jag lämnade hemma skulle passa mycket bättre till det där linnet jag tagit med mig!

Och skor ska vi inte talal om. Flippisar, gympadojjer, ballerina?? Jag har ju inte en aning om vad det kommer vara för väder! Antar att det blir gympadojjer så får jag väl köpa ett par sandaler eller flippisar på vägen om det skulle behövas.

Jag har iallafall köpt vacuumpåsar för att kunna få med mig lite mer än jag får plats med i packväskorna!

På lördag drar vi!! *pirr*pirr*

BlåKungens packbox


Kommentarer
Postat av: Karin

men HAAALLÅ...foton från semestern TACK..hi hi hi... ALLA 2000...PÖSS GOING!

2010-06-03 @ 00:17:59
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0