Det största i livet!


Det känns nästan overkligt.

Jag har sett lilla Carmen på video och det går inte i ord beskriva det lyckorus som far igenom kroppen! Nästan euforsikt! Jag har sett mitt barnbarn på video!! Otroligt! 

Man kan nästan skönja en spansk aristokratisk liten näsa fast Michelle vägrar och påstår att den är lik hennes. Stackars barn, jag hoppas hon får en spansk näsa. Nån måste ju bryta trenden! Vet inte om det finns plats för fler Westermarksnäsor i den här världen! *S*

Jag kan knappt fatta att jag ska bli mormor till det där lilla krypet i Mirros mage. JAG! MORMOR? Vad som är ännu konstigare är ju att min unge ska ha barn och inte vilket barn som helst. En liten Carmen med spansk näsa och utan hår! Tjompa kommer inte kunna neka till det barnet ens med bästa vilja! Pappa upp i dagen!

Nu vet jag med det bestämdaste vad riktig lycka är, inte för att jag någonsin tvivlat, men på så här nära hålla vågar jag lått påstå att det här är det största i livet! Och jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Michelle

wiiie :) våran underbara bebis ... :) snart kommer hon :)

2007-07-09 @ 23:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0