Jag är ett underverk!



Nu har jag äntligen fått det bekräftat, jag och hela världen med mig!
JAG ÄR ETT UNDERVERK!
Ett av världens sju, inte illa va??


Övriga sex underverk:  (helt utan inbördes ordning)
  • Michelle -Klippan i mitt liv
  • Embla - Mitt hjärta
  • Pappa - Urfadern, skyldig till allt
  • Indra - Livet, ljuset, kärleken
  • Carmen
  • Livet - Är inte det ett under så vet inte jag!

Staden Petra i Jordanien (CopyCat *S*)

image121

 För er som vill veta mer: http://sv.wikipedia.org/wiki/Petra,_Jordanien



Kommentarer
Postat av: Pappa

Äntligen har man blivit seedad. TACK.
UNDERVERK FÖR MIG ÄR BARN O BARNBARN-
Men genereelt sett ligger hundar med på min lista över underverk

2007-07-15 @ 20:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0