Min nya bästis har ordet!


Härom kvällen när Mirro och jag var ute och gick med hundarna så träffade vi ett par grannar, dom har en liten chihuahua som Indra brukar leka med. Hefner. (han hette Valentino från början men visade sig vara en sån liten kåtbock så dom döpte om honom till Hefner) Jag hade tidigare bara träffat hunden och inte ägarna så vi blev presenterade för varandra eftersom vi via omud pratat om att para hundarna. (får väl döpa om Indra till Holly och ge henne ett åttapack silikontuttar efteråt)

Hur som helst. Idag hade Embla träffat på Hefners matte när hon var ute med Indra. Dom hade stannat och pratat och Alex som matten heter hade varit lite nyfiken på hur gammal jag var och frågat Embla: "Hur gammal är din mamma egentligen?"
"Hon fyllde 40 nu i februari"
sa Embla
"Oj" sa Alex "Jag trodde hon va typ 30" (jaja, det var mörkt och hon kanske hade druckit lite)
"Men din syrra då, hur gammal är hon?"
"Hon fyller 20 i oktober" sa Embla
"Jaha, jag trodde hon var typ 27!" (det kanske inte var så himla mörkt ändå och hon va nog faktiskt rätt nykter *S*)

Jag gillar den tjejen! 

Men asså allvaligt, det är ju helt  normalt att få sitt första barn i 3-års åldern? *S*


image149

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm..kan Hefner vara nåt för Indra?? Skulle ju få söta valpar säkert..jag vill ha en!! Då skulle valparna kunna hetta Holly, Kendra och Bridget.(om det blev tikar) Fast haha kanske blir fel när pappa heter Hefner..kan ju missförstås..om du fattar.

2007-07-28 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0