Spyan!


The shitiest place om eart!

Stureplan är INTE min kopp te! Fast gratis är gott! *S*

Synd att jag glömde kameran. Hade kunnat föreviga en och annan wannabe om jag haft den med mig! En och annan "svenne"-kändis också för den delen, men lika bra kanske, för jag är inte speciellt imponerad!

Jo det är sant. Jag var på Stureplan i helgen. Trodde att Stockholmsvecka i Visby skulle göra skillnad, men ack så jag bedrog mig! Nu var lantisarna här och spelade brats. Pest eller Kolera? Vettefan vad som är värst.

Vi började lördagen med en rätt avslappnad och trevlig hemmafest på Kungsholmen och därefter en snabbvisit på White room. Bra stället. Tråkigt klientel. Gratis skumpa. Fortfarande tråkigt klientel. Tur jag var där med vänner och inte en dejt som man skulle hålla god min för!

Efter White room gick vi till East. Fattar inte att folk orkar stå i den kön det alltid är där. Vi hade ju turen att vara i rätt sällskap så vi slapp vänta, men allvarligt, ska det verkligen vara det som är grejjen för att komma in på en nattklubb, att man går med nån som känner dörrvakterna? När vi gick från East en halvtimma innan stängning var det fortfarande lika lång kö som det var klockan ett! Helt galet!

Efter East så väntade Spy bar. Stureplans eget lilla spyhak. Och guess what! Jennie hade högklackade sandaler och det fick hon inte komma in i?? "Det är glas på golven och det kan vara farligt" *mäh* Vakten var så jävla coxad så jag tror inte han vet vad han pratade om. Hur som helst så slängde vi oss i bilen, hip-hopade oss genom stan i 140 och sen in tillbaka igen, i lånade skor med farligt höga klackar! Tur vi slapp betala inträdet för Jennie kände atmosfären redan efter 20 minuter och fick ett anfall av Spybars egen folksjukdom. Illamående! *S*

Nästa helg ska vi testa Söder. Kanske slipper Jennie må illa och orkar vara ut lite längre än till klockan fyra! *S*

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0