130 kg fjolla?



Satt och slötittade på tv igår kväll.....hittade inget jag direkt ville se så jag zappade en hel del. Råkades fastna på Europsports sida där det var sumobrottning. Där kan man snacka om "Man enough to be a woman"! Grabbarna bär ju håruppsättningar som antagligen skulle få Elisabeth den II att bli  grön av avund. Och en grej till som slog mig, dom bär string! 
Nu vet i allafall jag stringtrosans ursprung, dom är egentligen för 130 kg:s män! Tänk på det du nästa gång du drar på dig ett par string under kjolen och känner dig porrig!

image71


image70
         

Kommentarer
Postat av: Bosse

Tycker det ser ut som om Rickard slänger ut X-svärfar från festen!

2007-06-18 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0