BröllopsFeber


På lördag är det bröllop!!! Äntligen skulle man kunna säga. Det har varit veckor, ja till och med månader av planering, fixande och donande. Ska bli så spännande att se den färdiga produkten i kyrkan på lördag!
Det ända som skulle kunna fela nu är vädret. Men som den kloka kyrkovaktmästarinnan sa: "I min kultur betyder det rikedom om det regnar på brudpart" (polsk-svensk brytning) Fast jag tror Veronica & Conny hellre vill vara lyckliga och torra!

Dom senaste dagarna har jag utökat min meritlista med "wedding-planner",  nerv-coach, post-it-block och datatekniker! Och innan veckan är slut kommer jag kunna lägga till blomsterbud, frissa, påkläderska, budförare, privachaufför, fotograf, piccolo och parytpingla! Och så undrar folk varför jag slutade på taxi för att bli personlig assistent?? DOH!

I övrigt är jag rätt glad att det inte är jag som ska gifta mig! Been there, done that, got a T-shirt och nästa gång (om det blir nån) får det bli en enkel vigsel i Rådhuset och picknick på ängarna för alla som vill vara med och festa. Kanske att jag gör nån slags plaseringkort bara för att det skulle vara kul att se folk springa omkring barfota i gräset och leta efter sin sittplats!


Leve Kärleken! (bara hon inte äter upp honom på bröllopsnatten)

image61
Female Australian redback spider eating male spider, Image: Ken Jones, UTSC


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är underbar! Utan dig hade det definitivt tagit mycket längre tid för mig att bli gift =)

2007-06-14 @ 17:17:23
URL: http://vejron.blogg.se
Postat av: MissP

Hellre Underbar än Topplös! =)

2007-06-14 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0