Dunka mig gul och blå! - Ja tack!


Kan inte låte bli att slänga mig in i debatten huruvida denna låt är en våldtäktsskildring, kvinnoförnedring eller på något annat sätt kränkande mot mänskligheten. Mäh! Var det länge sen dom hade riktig sex eller??
Vissa radiostationer till och med stoppar låten. Vad hände med yttrandefriheten i vårt land!
Stäng av dessa radiostationer, dom är ett hot mot demokratin!!!
Varför måste alla dessa extremfeminister förstöra allt det roliga i livet? Finns det nåt härligare än att komma till jobbet dagen efter en schysst natt, sätta sig på stolen och känna "smärtan" i underlivet? Inte smärta som efter en våldtäkt eller nån annan ofrivillig aktivitet utan "smärtan" efter att ha blivit dunkad gul och blå av nån man älskar!

Get a life dammit, eller i alla fall en rejäl påsättning!


SAXAT UR PLAZA KVINNA:

P4-kanalen i Kronoberg och Sölvesborg stoppar Frida-låten Dunka mig gul och blå och i Blekinge motsätter sig lokalinvånare hennes gig. 


Klicka på bilden för att se en större bild.I låten, som sägs vara sommarens stora sommarplåga, sjunger Frida Muranius om ett one-night stand och önskar att hennes kvällsdejt ska ?dunka henne gul och blå? Enligt Frida handlar låten handlar inte om våld utan om sex. 
Jag hymlar ju inte med att låten handlar om hårt sex. Vissa gillar det. Och tjejen har ju bjudit in killen. Hon ger sitt godkännande. För mig handlar det om vad tjejen vill, säger Frida i en kommentar åt Aftonbladet.






http://www.youtube.com/watch?v=ZTI8zYbtbhQ








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0