Drömmar är guld - tills man vaknar!



Drömmar är verkligen en härlig verklighetsflykt. Speciellt härligt är det när man drömmer  verkliga drömmar om sånt man inte har i det vakna livet!
Minns en kille jag kände för länge sen som sa: "Om man är utan sex tillräckligt länge så börjar man drömma härliga sexdrömmar som gör att man klarar sig utan hur länge som helst"

Och i natt hade jag en sån dröm. Naturligtvis var det inte bara en sexdröm utan det som gjorde just den här drömmen så speciell var att jag verkligen var kär i killen! Jag vaknade på morgonen med ett leende på läpparna och förmodligen också rosor på kinderna.

Härlig dröm! var det första jag tänkte, tills........."va fan, killen var ju ful! Hur i h**vete kan jag ha varit kär i en ful drömkille! Jag som i det verkligna livet är för kräsen för mitt eget bästa, så vaknar jag lycklig efter att ha rumlat i sänghalmen med en ful kille! Undrar om jag i mitt undermedvetna inte är lite desperat i alla fall?



  Drömprinsen                image5                                            Vakenprinsen                    
image4
        
















                Tillman Otto Alias Gentleman


                     

                                                    

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad roligt att du har en blogg...har också haft tankar på att starta en..får se vad som händer!!
Härlig dröm iallafall, synd att det inte var en pudding!! Vad är det för suntanning lotion du har köpt?? Kram kram

2007-05-31 @ 18:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0