Fredag igen!


Vad händer med alla dagar egentligen? Det var ju måndag nyss!

4 dagar kvar tills vi åker. NU VILL JAG HA SNÖ! Jag hatar snö, men det vore lite nice att få lämna ett snövitt Stockholm på tisdag.

Just nu känns det ungefär som före Michelles och Michels bröllop. Tusen och åter tusen saker ska göras. Och nästan ingen tid!

Några punkter är dock släkta. Vaccineringen är klar, och passet. Vi har nästan packat klart (det gjorde vi för en månad sen *S*) och hundvakten är fixad. Mirro tar hand om blommorna och undulaterna.

I helgen väntar det festligheter med släkt och vänner. Sen ska det fixas lite naglar på mina redan trogna "kunder" så att dom håller sig fina medan jag är borta. Vi ska tvätta och städa så det är fint när vi kommer hem och så ska vi naturligtvis packa det sista, kramas med Carmen och förmodligen packa upp och packa om ett par gånger.

Det är verkligen härligt att ha alla dagar fyllda med saker att göra. Tiden kommer rusa iväg och snart ligger jag i den varma sanden med en paraplydrink (öl eller coca cola är nog närmare sanningen men paraplydrink låter så bra) och nyper mig i armen för att jag tror att jag drömmer! *S*

Justefan, kom på en grej. Man ska ju inte skriva på sin blogg att man reser bort! Då vet ju Inbrottstjuvarna att ingen är hemma!

Damned!!

Men jag kan informera er redan nu. Det finns inget av värde att ta!  Tre gamla TV apparater, en skrivare för 350 kronor och en stereo så gammal att den har kasettbandspelare. Det är allt.  Om jag sätter ett kuvert på dörren med 100-ing i så slipper ni bryta er in, för det är ungefär vad ni får för mina grejer på plattan! Okej?

Och snälla inbrottstjuvar, om ni mot förmodan inte tror mig och bryter er in, stöka inte till så förbannat! *S*

image363


Kommentarer
Postat av: pappa

Tror bestämt att Jag och Kamphunden skall kvarta i Sumpan!
Vore kul att träffa lite inbrottstjuvar.
Men då är ju inte jag hemma? Tänk att allt blir fel ibland!

2007-11-23 @ 16:55:47
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se
Postat av: Michelle

hej hopp :D måste bara säga att nya bloggen blev as fin :D Kram Kram

2007-11-25 @ 00:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0