Jag - en fotbollsnörd?


Om en halvtimma är det avspark på ett icke fullsatt Råsunda. (vem är förvånad? Inte jag, det är fan skitkallt ute)

Sverige-Lettland

Att titta eller inte titta det är frågan.

Jag missade matchen Sverige-Spanien vilket jag i efterhand är glad för, det hade ju varit bortkastad tid, men den här matchen är ju viktig! Viktig så tillvida att vi måste ta ett poäng för att få spela EM nästa år. Och att Sverige ska få spela EM känns ganska viktigt med tanke på hur roligt det är att sitta på puben med grabbarna, dricka öl och titta på viktig fotboll.

Jag undrar om Zlatan är nervös inför kvällens match, eller om han precis som jag bara använder fotbollen som en dålig ursäkt för att slippa göra nåt viktigt.

Jag vet inte vad Zlatan skulle göra för viktigt men jag borde absolut plugga, försent tyvärr, nu har matchen börjat! *S*

Lycka till grabbs och Heja Sverige! (han inte ens trycka på "publicera" innan Sverige gjorde mål)

image359



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hehe...Jag trodde du hellre pillade strump-ludd mellan tårna, än ägnade en kväll i svinkalla vinter-kvällen till att sitta framför TV:n o kolla fotboll! :o)

2007-11-21 @ 20:57:16
Postat av: BosseBMW

Hade Du varit grabb hade Du kollat CanadaCrossen istället.

2007-11-22 @ 20:53:01
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0