Kommer att sakna mina stora små kärlekar!


Michelle!
Indra!
Carmen!


Vem ska nu ringa och skälla på mig för att barnvagnen pajjat eller att försäkringskassan suger? Vem ska sova på mina ben på natten eller kräkas ned hela min renbäddade säng?

Michelle lova mig att du ringer minst en gång och gapar lite över nåt jag inte kan göra någ åt, och du får gärna vara hemma hos mig hur mycket du vill och låte Carmen kräkas i min säng. (sist jag var borta var det visst du! *S*)

Och pappa.....som fått det stora stora förtroendet och ta hand om min riktigt stora kärlek i livet, Indra. Lova att hon får sova på dina ben, dela en cheesburgare med dig och jaga kaniner på Huvudstas ängar! Och glöm inte lägga in lite bilder på din blogg som jag kan titta på och försäkra mig om att hon har det bra. (inte för att jag tvivlar)

Embla och jag har pratat om vad vi skulle göra om det hände nåt när vi är i Thailand (med tanke på hennes smidiga fröken som gav henne i "semesterläxa" att forska i Tsunamin *smart ass*). Vi kom fram till att OM och då menar jag verkligen OM något skulle hända så vill bara tala om att vi var lyckliga in i det sista!

Jag hamnade i Buddha land och Embla i Katoyernas paradis (smink, kläder, skor och hår, allt i billiga kopior!) *S* Nirvana för oss båda!

Nu är det sovdags och nästa gång jag bloggar kommer det vara från ett 30-gradigt Phuket med havet kluckande i bakgrunden.

Det är fan så jag till och med är avundsjuk på mig själv! *S*


Arrivederci!

image382


Kommentarer
Postat av: Livia

Jag tror verkligen att ni kommer ha det riktigt jävla bra där borta! Njut in i det sista så ses vi om 3 veckor, jag likblek och ni negerbruna...... det ska bli kul att höra om allt skoj ni hittat på!

Pussar & kramar!

2007-11-27 @ 08:03:55
Postat av: Daddy

Skall lära Indra att sova på KUDDEN!

2007-11-27 @ 17:45:32
URL: http://motorcykelbloggen.blogg.se
Postat av: Embla

jag kan faktiskt skalla lite pa dig, typ for att mitt agg inte ar som jag vill ha det, eller for att jag inte kommer in pa msn, eller gnalla lite for att jag brant axlarna lite gran, eller att det ar for varmt eller att jag inte har nagra pengar kvar, ta de lungt lilla mamma, du har gnall prinssesan med dig ( mirro ar varre drottningen av gnall)

2007-12-05 @ 02:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0