En himla massa bäbis på hjärnan!


Fortfarande lite svårsmält att JAG är mormor.

En mormor ska ju liksom baka bullar och vara liten, rund och go. (såja, så jävla rund är jag inte *S*) Och framför allt gammal, typ pensionär! 

Bland det värsta jag vet är att baka bullar men jag har förhoppningsvis andra goda mormoregenskaper. Jag kan ju alltid lära henne shoppa skor, måla tånaglarna, äta chips i sängen och en massa andra viktiga saker. *S*

Nu längtar jag hem från jobbet så att jag kan få vara mormor en stund i kväll. Hon är så himla snufflig den där lilla.



För säkerhet skull gjorde jag en tröja.....nu kan jag bara titta i spegeln för att fatta "ROMROM"
image292

Kommentarer
Postat av: ROMROM LEMMAG

Tur att Du inte är från Kina

2007-10-03 @ 19:58:52
Postat av: Moster<3

Lära henne dricka Vin äta vindruvor med Gorgonsola va? (vet ej hur de stavas men skit samma)

2007-10-03 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0