Iskalla kårar


När jag gick till jobbet i morse slogs jag av en fruktansvärd tanke: Tänk om det händer Carmen något! Usch, det är så hemskt att man inte ens kan tänka tanken fullt ut, jag måsta bara slå den i från mig och tänka mig Carmen om några år i stället, bara för att inte få total panikångest!

Det var exakt samma sak när Michelle och Embla var små. Rätt som det är kommer det över en som en kalldusch och det går inte att stoppa! Hemska mörka tankar. Demoner som äter en innifrån! *schas*

Jävlar i helvete om det skull hända Carmen något. Minsta lilla förkyldning och jag skulle ligga sömnlös. Jag är glad att Carmen inte är mitt barn. Glad för hennes skull. Som tonåring skulle hon förmodligen slå världsrekord i att virka grytlappar och bli mästare på pussel och TP. Dessutom skulle hon bo hemma tills hon blev minst 40 och dö okysst. 

Måste finnas en mening med att kvinnor i 40-års åldern inte bör skaffa barn. Vi blir helt enkelt hysteriska! *S*


Mormor och Carmen för alltid!
image294


Kommentarer
Postat av: Moster<3

såklart, va hade du förväntat dig, att gå o ba klart du kommer vara orolig vare minut vare sekund som du inte är med henne :)

2007-10-05 @ 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0