Viktigt värre!


I dag är det:

  • 8 dagar kvar till lön 
  • 10 dagar kvar tills Embla fyller "moppe"
  • 24 dagar kvar till Gentleman på Berns
  • 41 dagar kvar till Thailand
  • 67 dagar till Jul
  • 128 dagar tills jag fyller 40+ (tsss, vilket snicksnack, inte skulle väl jag! *S*)

Vad vore livet egentligen utan mål? Eller ska man kalla det delmål kanske, för självaste målet i livet måste väl ändå vara att släcka så många delmål som möjligt så att man kan luta sig tillbaka på dödsbedden, ta djävulen i hand och dansa vidare till nästa dimension. Och det med ett förnöjt leende på läpparna och vetskap om att man inte missat ett skit av det man ville göra.

Nu är det dessutom bara några minuter tills det är dags för sängen. Och för min del är det där nästan alla mina delmål föds. Jag är väldigt spänd på vad min hjärna kommer hitta på härnäst! *S*

Buona notte.

Det är här allt händer. *blink*blink*

image310



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0